johnny Söderlund


Johnny Söderlund

Tele:070-6849891

Email: [email protected]






Resultat 2010 jonathan

DM Final Umeå: pl nr 3 /Micro.

Norrlandscupen Luleå: pl nr 4 /Micro.

Norrlandscupen vuollerim: pl nr 7 /Micro.

Hotell lappland: race pl nr 1 /Micro.

Norrlandscupen Lycksele: pl nr 2 /Micro.

Norrlandscupen: Östersund: pl nr 5 /Micro.

Norrlandscupen Skellefteå: pl nr 1 Micro.

Norrlandscupen Happaranda: pl nr 15 /Micro.

Norrlandscupen Önsköldsvik: pl nr 1 /Micro.

Göteborgs stora pris 2010. pl nr 5 /Micro.

Racing team

Förare: Emil Söderlund, Jonathan Arvidsson.

Mekaniker: Johnny Söderlund, Göran Arvidsson.

Resultat 2010 Emil

SM i Rättvik : pl nr. 11 /j60

MKR Mora: pl nr. 3 /j60

MKR Rasbo: pl nr 5 /j60

Göteborgs stora pris: pl nr 15/j60

Hotell lappland race: pl nr. 1 /Mini

Norrlandscupen Lycksele: pl nr. 2 /Mini

Norrlanscupen Vuollerim: pl nr.8 /Mini

Norrlandscupen Luleå: pl nr. 3 /Mini

Norrlandscupen Umeå: pl nr. 2 /Mini


SM- Rättvik 2010









Förarpresentation

Emil och Daniel

.


Jonathan Arvidsson


Namn: Jonathan Arvidsson

Född: 1999

Bor: Betsele
(Lycksele)

Klubb: Lycksele MK

Chassi: MS kart

Klass: Mini

Meriter: 1a Norrlandscupen micro 2010, 5a Göteborgs stora pris micro 2010.

Mål:

Emil Söderlund




Jag heter Emil Söderlund och jag 11år och bor i Bratten
som är en by utanför
Lycksele med min Mamma, Pappa och min syster.
Jag går i klass 5 i en skola i Lycksele som heter
Furuviksskolan.
När det inte är go-kart säsong så spelar jag även
innebandy.
När jag var 4år så började jag köra cross och det
gjorde jag tills jag var 7år
sedan så började jag köra go-kart.
Jag tycker det är mycket roligare och
Jag har fått massa nya kompisar sedan jag börjat
köra go-kart.

 


Namn: Emil Söderlund

Född: 1999

Bor: Bratten
(Lycksele)

Klubb: Lycksele MK


Chassi: Tony Kart

Klass: J60/Mini

Mål: Vinna Norrlandscupen 2011


Sponsorer




                                                                                                

   Maxmoduler tillverkar arbetsbodar anpassade efter kundens önskemål. Kontorsbodar , manskapsbodar, personalbodar och toalettbodar. Hemsida: www.maxmoduler.se/


  Är återförsäljare för hela Willibald GmbH produktsortiment i Sverige och Norge. I Sverige är VB även återförsäljare för Rentec n.v.'s, Terra Select's samt Tana Oy's sortiment.
Hos dom hittar Ni även reservdelar, eller om Ni så önskar, servicepersonal som besöker Er på fältet.
Hemsida: http://www.vbmaskiner.com/


Kattisavan Camping och Stugby.
                                                        www.kattisava.se



www.kgshemservice.se/


    Frasser Hamburgare Lycksele.
                              www.frasses.se/



     www.ac-el.se/




     Ica supermarket sävar.



   Ica Nära Norrmalm Lycksele.


  Ica Nära Södermalm Lycksele.


Ibbes Pizzeria och restaurang
                                             www.ibbespizzeria.se/


Lycksele Företag med försäljning av
    Mc Och Skoterdelar,
   Även reparationer och svetsning .
  www.s-mod.se/





Golden Bar är en familjeägt företag som drivs av familjen Yussef.
Golden Bar grundades 1997.
Goden Bar har fått ett gott rykte, inte bara i Lycksele, utan även i närliggande städer.
Speciellt omtyckt är den mat dom lagar på deras grekiska kolgrill.

Golden Bar KB
Hamngatan 1 C
921 31 Lycksele

Tel: 0950-13222 
Fax: 0950-66420

Hemsida: www.goldenbar.se



Är världsledande inom Automotive Experience, Building Efficiency & Power solutions.
Hemsida:http://www.johnsoncontrols.se/publish/se/sv.html


Välkommen till oss på Kuusakoski. Vi har tillstånd och licenser för att återvinna
 allt inom metall och elektronikskrot. Det är vårt bidrag i att ta ansvar för framtiden.
http://www.kuusakoski.fi/swe


Tävlingar 2011

April: 23/4 Chickenrace Uppsala , 30/4-1/5 Stockholm Race weekend  

Maj:
14-15/5 Riviera cup, 28/5 NC VKRC,  

Juni: 4/6 NC BMK, 5/6 NC JMK, 18/6 NC PMS

Juli: 27/7 Hotell lappland race (LMK), 29/7 NC LMK

Augusti: 13/8 NC VMS, 14/8 NC LMS, 27/8 DM Final SMS

September: 3/9 NC Final UAK, 4/9 RMC , 10/9 Göteborgs stora pris.


RSS 2.0
sponsorer